Background Image
Table of Contents Table of Contents
Previous Page  43 / 272 Next Page
Information
Show Menu
Previous Page 43 / 272 Next Page
Page Background

43

Genel Bilgiler

Kurumsal Yönetim

Finansal Bilgiler

Organizasyon ve Süreç Yönetimi Departmanı

Genel Müdürlük birimleri ve şubelerde iş yükü analizi çalışması

yürütülmüş, norm ve fiili kadro karşılaştırılması yapılmıştır.

2014 yılı içerisinde Banka çalışanlarının yaratıcı fikirlerinin

değerlendirilmesi, katma değer yaratacak fikirlerin uygulamaya

konulması ve organizasyonun sürekli gelişimini amaçlayan

“Çalışan Öneri Sistemi”nin hayata geçirilmesi ile ilgili gerekli

çalışmalar başlatılmıştır. 2015 yılı içerisinde sistemin hayata

geçirilmesi hedeflenmektedir.

İdari Hizmetler Departmanı

2014 yılında, personelin yerleşim düzenine yönelik çalışmalara

ağırlık verilmiştir. Banka içerisinde yeni oturum düzenlemeleri

yapılarak personele rahat çalışma ortamı sağlanmıştır.

Bu yönde gerekli tüm İş Sağlığı Güvenliği önlemleri alınmış ve

altyapı çalışmaları tamamlanmıştır.

İletişim Departmanı

2014 yılında etkin müşteri ilişkileri uygulamaları ışığında

Banka’da gerçekleşen değişimlerin, kurumsal web sitesi

ve basın duyurularıyla paydaşlara aktarılmasını başarıyla

yürütmüştür.

Kuzey Afrika ve Orta Doğu ile ilgili ticareti destekleyici fuar

ve organizasyonlara katılım sağlanarak, Banka’nın hedef

kitleleri ile iletişimi artırılmış ve sponsorluklarla kurum imajı

desteklenmiştir.

A&T Bank İletişim Departmanı tarafından yürütülen tüm tanıtım

çalışmalarında Kuzey Afrika ve Orta Doğu bölgesinin yükselen

önemi ve Banka’nın bölgedeki uzmanlığı vurgulanmıştır.

Bunun yanı sıra A&T Bank, gerçekleştirdiği bağışlarla sosyal

sorumluluk konusunda TEV – Soma Umut Fonu, TEGV,

TOFD, LÖSEV ve Şehit Aileleri Derneği’nin projelerine destek

olmuştur.