43
Genel Bilgiler
Kurumsal Yönetim
Finansal Bilgiler
Organizasyon ve Süreç Yönetimi Departmanı
Genel Müdürlük birimleri ve şubelerde iş yükü analizi çalışması
yürütülmüş, norm ve fiili kadro karşılaştırılması yapılmıştır.
2014 yılı içerisinde Banka çalışanlarının yaratıcı fikirlerinin
değerlendirilmesi, katma değer yaratacak fikirlerin uygulamaya
konulması ve organizasyonun sürekli gelişimini amaçlayan
“Çalışan Öneri Sistemi”nin hayata geçirilmesi ile ilgili gerekli
çalışmalar başlatılmıştır. 2015 yılı içerisinde sistemin hayata
geçirilmesi hedeflenmektedir.
İdari Hizmetler Departmanı
2014 yılında, personelin yerleşim düzenine yönelik çalışmalara
ağırlık verilmiştir. Banka içerisinde yeni oturum düzenlemeleri
yapılarak personele rahat çalışma ortamı sağlanmıştır.
Bu yönde gerekli tüm İş Sağlığı Güvenliği önlemleri alınmış ve
altyapı çalışmaları tamamlanmıştır.
İletişim Departmanı
2014 yılında etkin müşteri ilişkileri uygulamaları ışığında
Banka’da gerçekleşen değişimlerin, kurumsal web sitesi
ve basın duyurularıyla paydaşlara aktarılmasını başarıyla
yürütmüştür.
Kuzey Afrika ve Orta Doğu ile ilgili ticareti destekleyici fuar
ve organizasyonlara katılım sağlanarak, Banka’nın hedef
kitleleri ile iletişimi artırılmış ve sponsorluklarla kurum imajı
desteklenmiştir.
A&T Bank İletişim Departmanı tarafından yürütülen tüm tanıtım
çalışmalarında Kuzey Afrika ve Orta Doğu bölgesinin yükselen
önemi ve Banka’nın bölgedeki uzmanlığı vurgulanmıştır.
Bunun yanı sıra A&T Bank, gerçekleştirdiği bağışlarla sosyal
sorumluluk konusunda TEV – Soma Umut Fonu, TEGV,
TOFD, LÖSEV ve Şehit Aileleri Derneği’nin projelerine destek
olmuştur.