33
Genel Bilgiler
Kurumsal Yönetim
Finansal Bilgiler
Önümüzdeki dönemde A&T Bank, müşteri tabanını artırarak
“kârlılık içinde büyüme” ana stratejisi doğrultusunda
çalışmalarını sürdürecektir. Bu sayede, hem Banka’nın iş
ortaklarına daha iyi ve etkin bir hizmet sunma hem de nakit
yönetimi ürünlerinin desteği ile çapraz satış imkanını artırarak
A&T Bank’ın kârlılığında ve müşteri ilişkilerinde derinleşme
hedeflenmektedir. Banka bu doğrultuda, müşteri portföyünde
yer alan firmaların nakit akışlarından daha yüksek pay alarak
onlarla uzun süreli ve verimli çalışma sağlamayı amaçlamaktadır.
Bu bağlamda, 2015 yılında devreye alınması planlanan Müşteri
İlişkileri Yönetimi programıyla Banka, portföyünde yer alan
firmaların ihtiyaçları doğrultusunda çözüm ve hizmet üretmeye
devam edecektir.
2015 yılında fuar, konferans, zirve, seminer gibi yurt içi ve
uluslararası etkinliklere kurumsal katılımlara devam edilerek
özellikle kurumsal ve ticari segment firmalarda Banka
bilinirliğinin pekiştirilmesi ve artırılmasına yönelik çalışmalara
ağırlık verilecektir.
A&T Bank’ın dış ticaret işlemlerindeki ana stratejisini, Orta Doğu
ve Kuzey Afrika Bölgesi’ndeki tecrübesi ve genişleyen muhabir
banka ağı ile bölgesel etkinliğini artırarak devam ettirmesi
oluşturacaktır. Bunun yanında yurt içinde kurumsal ve ticari
bankacılıktaki pazar payını daha da artırmak ve özellikle İstanbul
ve Ankara dışındaki şubeleri aracılığı ile KOBİ’leri kapsayacak
şekilde müşteri tabanına derinlik kazandırmak, Banka’nın bir
diğer önemli hedefi olacaktır.
Gerek teknolojik gerekse geleneksel bankacılık ürün gruplarının
A&T Bank ürün gamına kazandırılması yönündeki çalışmalara
hız kesmeden devam edilecektir. 2015 yılında vergi-SGK ve
fatura tahsilatı projelerinin hayata geçirilmesi ve bu işlemlerin
İnternet Bankacılığı üzerinden de yapılabilir hale gelmesi ile
müşteri deneyiminin mükemmelleştirilmesi yolunda önemli bir
adım atılmış olacaktır.
2015 yılında A&T Bank, güçlü ortaklarının yerel ve küresel
birikim ve uzmanlığından güç alarak portföyündeki firmalar ile
Türkiye’nin lokomotif sektörlerinde faaliyet gösteren şirketler
arasındaki iş ortaklıklarını geliştirmeye ve iş hacimlerini
artırmaya devam edecektir.