Sıkça Sorulan Sorular A A

  • Nasıl başvururum?

    - Ücretsiz banka kartı sahibi olmak için şubelerimizi ziyaret edebilirsiniz. Başvurunuz sonrası kartınız adresinize teslim edilecektir.
    - Kartınıza anında sahip olmak isterseniz, şubelerimizden isimsiz banka kartı alabilirsiniz.
    - Banka kartınızın olması durumunda, İnternet Bankacılığı veya Mobil Bankacılık kanallarımızdan e-ticaret alışverişlerinizde
      kullanmak üzere sanal banka kartı başvurusu yapabilirsiniz.
    - Kart sahibi olmak için bankamızda bireysel hesabınızın olması gerekmektedir. Banka kartınızla Türkiye’deki ATM’lerde ve
      alışverişlerde sadece TL hesabınızdaki tutar ile işlem gerçekleştirebilirsiniz.
     

  • Kart çeşitleri nelerdir? Farkları nelerdir?

    - İsimli banka kartı: Üzerinde kart sahibinin isminin yazdığı ücretsiz banka kartıdır. Şubeden yapılan başvuru sonrasında kart
      adresinize gönderilir. Dilerseniz kartınızın şubenize gönderilmesini de talep edebilirsiniz.
    - İsimsiz banka kartı: Üzerinde kart sahibinin isminin yazmadığı ücretsiz banka kartıdır. Kartınıza anında sahip olmak isterseniz,
      şubelerimizden isimsiz banka kartı alabilirsiniz.
    - Farkları nedir? İsimsiz banka kartına başvurduğunuzda, kart şube personeli tarafından kişiselleştirilecektir. Kişiselleştirme
      sonrasında isimsiz banka kartı, isimli banka kartı ile aynı özelliklere sahip olacaktır.

  • Nerede kullanabilirim?

    - Kartınızla yurtiçinde, yurtdışında Mastercard amblemini gördüğünüz tüm işyerlerinde hesabınızdaki tutar kadar alışveriş
      yapabilirsiniz.
    - Yurtiçinde tüm ATM’lerde, yurtdışında Maestro amblemli ATM’lerde banka kartınızı kullanabilirsiniz. ATM kullanımında bankaya
      ve/veya  tutara göre değişen komisyonlar alınabilmektedir. İş Bankası Bankamatik'lerinden para çekme, para yatırma ve bakiye
      sorgulama işlemlerini ücretsiz gerçekleştirebilirsiniz. Banka kartınızla Türkiye’deki ATM’lerde ve alışverişlerde sadece TL
      hesabınızdaki tutar ile işlem gerçekleştirebilirsiniz.
    - Banka kartınızı 3 boyutlu güvenlik (3D secure) sistemine üye işyerlerinden internet alışverişi yaparken kullanabilirsiniz.
    - Temassız banka kartınızla bozuk para aramadan, para üstü beklemeden, şifreye gerek kalmadan kolayca alışveriş yapabilirsiniz.
     

  • Kartım Çalındı / Kartımı iptal etmek istiyorum. Ne yapmalıyım?

    İnternet Bankacılığı veya Mobil Bankacılık kanallarımızdan, +90 212 373 64 64’ü arayarak veya şubelerimizi ziyaret ederek kartınızı iptal edebilirsiniz.
     

  • Harcama itirazını nasıl yapabilirim?

    -    Şubelerimizi ziyaret ederek harcama itirazınızı iletebilirsiniz. Bankamız 15 gün içerisinde size bilgilendirme yapacaktır.  

  • Kart şifreme nasıl ulaşırım?

    - İsimli banka kartınız basıldığı anda kart şifreniz oluşturulup SMS ile size gönderilecektir.
    - İsimsiz banka kartınızı şubeden teslim alırken şifreniz oluşturulup SMS ile size gönderilecektir.

  • Kart şifremi nasıl güncellerim?

    İnternet Bankacılığı veya Mobil Bankacılık kanallarımızda yeni şifre belirleyebilirsiniz. Şubelerimizi ziyaret ederek yeni şifre gönderilmesini talep edebilirsiniz.
     

  • Kartın limitleri nelerdir?

    Alışveriş veya para çekme için belirlenen günlük limitler dâhilinde, banka kartınızın bağlı olduğu hesaptaki tutarı kullanabilirsiniz.
    Günlük limitler bankamız tarafından güncellenebilmektedir ve güncellemenin duyurusu internet sitemizde yapılmaktadır.

    Banka Kartı Limitlerimiz Tutar 
    ATM'den para çekme 10.000 TL
    ATM'ye para yatırma 10.000 TL
    Alışveriş (POS) 50.000 TL
    Internet alışverişi 50.000 TL
    Temassız ** 1500 TL /5 işlem /7500 TL

     

    **Temassız limiti tek seferlik BKM’nin belirlediği max. limite eşdeğerdir (1500 TL). Ardışık (Günlük değil) 5 Adet işlem ve/veya 7500 TL den sonra müşterinin şifre girmesi istenir.
     

  • Kartımın özelliklerini nasıl değiştirebilirim?

    İnternet Bankacılığı veya Mobil Bankacılık kanallarımızda veya şubelerimizi ziyaret ederek kartınızın aşağıdaki özelliklerini değiştirebilirsiniz:
    - Yurtdışında alışveriş / ATM işlemlerine kartı kapatmak
    - Yurtiçinde ATM işlemlerine kartı kapatmak
    - E-ticaret işlemlerine kartı kapatmak
    - Kartın temassız veya mail-order özelliklerini kapatmak

  • Kart işlemlerimi nasıl izlerim?

    İnternet Bankacılığı veya Mobil Bankacılık kanallarımızda işlemlerinizi takip edebilirsiniz.
     

  • Hesap açmadan kart sahibi olabilir miyim?

    Hayır. Kart başvurusu için bankamızda bireysel vadesiz hesabınızın olması gerekmektedir. 

  • Birden fazla banka kartı alabilir miyim?

    Bir adet isimli, bir adet isimsiz kart sahibi olabilirsiniz. Kartınızı yalnızca tek bir vadesiz hesaba bağlayabilirsiniz.