Sıkça Sorulan Sorular
-
A&T Bank İnternet Şubesi nedir?
Müşterilerimizin, bankacılık işlemlerini şubeye gitmeden internet ortamında 7 gün / 24 saat güvenli bir şekilde yapmalarını sağlayan internet uygulamasıdır.
-
A&T Bank İnternet Şubesinden kimler yararlanabilir?
A&T Bank İnternet Şubesi’nden Bireysel müşterilerimiz ve Kurumsal, Ticari, Kobi ve İşletme işkollarındaki tüm müşterilerimiz yararlanabilmektedir. İnternet Şubesi’ni kullanmaya başlamak için bankamızda vadesiz mevduat hesabı açtırmanız yeterlidir.
-
Firmaların kullandığı Kurumsal İnternet Şubesinin Bireysel müşterilerin kullandığı Bireysel İnternet Şubesinden farkı nedir?
Kurumsal İnternet Şubesi ile Bireysel İnternet Şubesini birbirinden ayıran 2 nokta bulunmaktadır. Bunlardan ilki, kurumsal müşterilere yönelik ürünler içermesi, ikincisi ise her kullanıcı koduna tanımlanabilen farklı yetki seviyeleridir. Kurumsal İnternet Şubesi üzerinden firma adına işlem yapacak kişiler ve bu kişilerin yetki seviyeleri firma yetkilisi tarafından belirlenir. Kullanıcılar kendilerine ait kullanıcı kodu ve şifreleri sayesinde yetkileri dâhilinde bulunan tüm işlemleri güvenle yapabilirler.
-
Bireysel İnternet Şubesi’ne / A&T Bank Mobil Uygulamasına nasıl başvurabilirim, gerekli belgeler nelerdir?
A&T Bank’ta vadesiz hesabı bulunan gerçek kişiler Bireysel İnternet Şubesi ve/veya A&T Bank Mobil uygulaması başvurusu için; İnternet Şubesi başvuru formunu doldurmaları yeterlidir.
Gerekli Belgeler;
-Başvuru formu
-Kimlik belgesi (Pasaport / Nüfus Cüzdanı / Ehliyet)
İnternet Şubesi ve/veya A&T Bank Mobil Uygulaması tanımı yapıldıktan sonra, IOS cihazlar için Apple Store'dan, Android cihazlar için ise Google Play'den A&T Bank Mobil uygulaması indirilebilir.
-
Kurumsal İnternet Şubesi’ne nasıl başvurabilirim, gerekli belgeler nelerdir?
A&T Bank’ta vadesiz ticari hesabı bulunan firmalar Kurumsal İnternet Şubesi başvurusu için; şirket kaşesi ile şirketi temsil ve imza yetkili kişi/kişilerin imzalarının bulunduğu Kurumsal İnternet Şubesi başvuru formunu doldurmaları yeterlidir. Gerekli Belgeler;
-Başvuru formu
-Kimlik belgesi (Pasaport / Nüfus Cüzdanı / Ehliyet)
-İmza sirküleri
-
Firmada en fazla kaç kişi kullanıcı olabilir? Herhangi bir sınırlama var mı?
Taahhütnamede firmayı temsile yetkisi olduğu belirtilen kişi, istediği çalışanı kullanıcı yapabilir. Kullanıcı sayısında herhangi bir sınırlama yoktur.
-
Kurumsal İnternet Şubesi’nde işlem yetki ve limitleri nasıl belirlenir?
Kullanıcı yetki ve limitleri, firmanız adına A&T Bank Kurumsal İnternet Şubesi aracılığıyla işlem yapmaya yetkili kılınan personelin(Gözlem, giriş, onay yetkileri), hangi işlemleri, hangi limitler dâhilinde yapacağının sınırlandırılmasıdır. Bu yetki ve limitler, firmanız tarafından belirlenerek Kurumsal İnternet Şubesi Formu ’nda belirtilir.
-
A&T Bank Kurumsal İnternet Şubesi hizmetini hemen kullanabilir miyiz?
Şube, evrakların kontrolünü takiben kullanıcıları sisteme tanımlar ve kullanıcıya parola zarflarını teslim eder. İlgili birimlerin onayları sonrası internet şubesi kullanımına açılır.
-
İnternet Şubesi’ni kullanırken hangi bilgilere ihtiyacım bulunmaktadır?
Bireysel ve Kurumsal Bankacılık için Kullanıcı Kodu, Şifre ve Mobil Onay cihazına gelen onay butonları ile sisteme giriş yapılarak tanımlanmış işlem setleri doğrultusunda işlemler gerçekleştirilebilir. Bu adımlar tamamlandıktan sonra yapılacak işlemlerde sorun yaşamamak için mevcut tarayıcınızın aşağıdaki özellikleri desteklemesi gerekmektedir İnternet Bankacılığında Safari 4, IE7 – 10 arası, Firefox 3,5 – 18 arası, Chrome 2.0 ve 20 arası tarayıcılar desteklenmektedir.
-
A&T Bank İnternet Şubesi / A&T Bank Mobil Uygulaması hizmet bedeli nedir?
İnternet Şubesini ve A&T Bank Mobil uygulamasını kullanmak ücretsizdir.
-
A&T Bank İnternet Şubesi’ne hangi adreslerden ulaşabilirim?
www.atbank.com.tr sayfasından İnternet Şubesi Giriş’ini tıklayarak ulaşabilirsiniz.
-
Firma adına İnternet Şubesini kullanmaya yetkili kişinin firmadan ayrılması, görev değişikliği yapması gibi durumlarda kullanıcının işlem yetkileri nasıl iptal edilir?
Şube’ye başvurularak iptal edilmesi istenen kullanıcı ile ilgili bilgi verilmesi ve işlemin gerçekleştirilebilmesi için imzalı bir talimat gönderilmesi yeterlidir.
-
A&T Bank İnternet Şubesi / A&T Bank Mobil Uygulaması ile ilgili nereden bilgi/yardım alınabilir?
Şubenizden veya 0212 373 64 64 numaralı İnternet Bankacılığı Destek hattımızdan bilgi ve yardım alabilirsiniz.
-
A&T Bank İnternet Şubesi / A&T Bank Mobil parolamı nasıl alabilirim?
İnternet Şubesi için talep yaptığınız esnada Şubeniz tarafından parola zarfı talep yapan kullanıcıya teslim edilecektir.
-
A&T Bank İnternet Şubesi / A&T Bank Mobil parolamı nasıl değiştirebilirim?
İnternet Şubesi ekranlarına ve/veya A&T Bank Mobil uygulamasına ilk giriş yapıldığı esnada sistem mevcut parolanın değiştirilmesi için yönlendirme yapacaktır. İlk kez giriş yapmıyorsanız Güvenlik Ayarları > Parola İşlemleri > Parola Değiştirme menüsünden parolanızı değiştirebilirsiniz.
-
A&T Bank İnternet Şubesi ve/veya A&T Bank Mobil uygulamasının parolasını unutmam, kaybetmem veya bloke etmem halinde ne yapabilirim?
Bireysel İnternet Şubesi kullanıcıları www.atbank.com.tr adresinde yer alan parola değiştirme ekranından ve A&T Bank Mobil uygulamasındaki Güvenlik Ayarları > Parola İşlemleri > Parola Değiştirme menüsünden mevcut parola değişikliğini gerçekleştirilebilir. Kurumsal İnternet Şubesi kullanıcıları Şubelerine başvurarak yeni parola talebinde bulunmalıdırlar.
-
İnternet Şubesi’nde ve/veya A&T Bank Mobil uygulamasında şifremi kaç kere hatalı girersem parolam bloke olur?
Parolanızı 3 Kere yanlış girerseniz parola otomatik olarak bloke edilir.
-
Parolamı değiştirdim fakat tekrar parola değişikliği istiyor?
30 Günlük geçerlilik süreleri dolan parolaların değişikliği istenmektedir.
-
Parolamın gelmiş olduğu cep telefonu numaramı değiştirmek istiyorum. Ne yapmalıyım?
Bireysel müşterilerimiz için “Bireysel İnternet Şubesi Başvuru Formu” Kurumsal müşterilerimizin kullanıcıları için de “Kurumsal İnternet Şubesi Başvuru Formu” Bililerimi Güncellemek İstiyorum check box’ı işaretlenerek doldurulmalı ve gerekli diğer belgeler ile –Bireysel Kullanıcı: Kimlik Belgesi, Kurumsal Kullanıcı: Kimlik Belgesi ve Şirket’e ait imza sirküleri- Şube’ye başvurmalıdır.
-
A&T Bank Mobil uygulamasını nasıl temin edebilirim?
Apple cihazlarınız için Apple Store, Android cihazlarınız için Goole Play üzerinden uygulamayı ücretsiz olarak indirebilirsiniz.
-
İnternet Şubesine her girişteA&T Bank Mobil uygulaması ile giriş işlemini onaylamam gerekiyor mu?
Evet, İnternet Şubesine giriş yapan tüm kullanıcılar her girişlerinde A&T Bank Mobil uyglamsı ile giriş işlemini onaylamalıdırlar.
-
A&T Bank Mobil uygulaması kullanılmadan İnternet Şubesine giriş yapılabilir mi?
Hayır, yapılamaz.
-
A&T Bank Mobil uygulamasının şifresinin yanlış girilmesi veya farklı bir nedenden ötürü bloke olması durumunda ne yapılması gerekir?
A&T Bank Mobil uygulamasının şifresi 3 kez yanlış girildiğinde kullanıcı hesabı blokelenmektedir. Güvenlik sorularınızın cevapları ile uygulamanıza yeni bir şifre oluşturabilirsiniz. Güvenlik sorularınızın cevaplarını hatırlamıyorsanız Şubeniz ile iletişime geçmeniz gerekmektedir.
-
A&T Bank Mobil Uygulaması çalışmadığında ne yapılması gerekir?
Öncelik ile A&T Bank Mobil uygulamanızın güncel olduğundan emin olmanız gerekmektedir. Uygulamanız güncel olmasına rağmen işlemlerinizi gerçekleştiremiyorsanız Şubeniz ile iletişime geçmeniz gerekmektedir.
-
İnternet Şubesine girişlerde başka bir kullanıcıya ait A&T Bank Mobil uygulaması kullanılabilir mi?
İnternet Şubesi girişlerinde sadece kullanıcının kendisine ait A&T Bank Mbil Uygulaması kullanılabilir.
-
A&T Bank Mobil uygulaması üzerinden verilmiş olan onay işlemi İnternet Şubesi tarafından kabul edilmiyor ise ne yapmam gerekir?
A&T Bank Mobl uygulaması üzerinden verilmiş olan onay işlemi İnternet Şubesi sistemi tarafından kabul edilmiyor ise lütfen Şubeniz ile irtibata geçin.
-
Aynı firmadaki tüm kullanıcıların şifreleri aynı mıdır?
Hayır, her kullanıcıya ayrı kullanıcı kodu ve şifre verilir.
-
Uzun süre sisteme giriş yapmadım aktif durumda olmama rağmen girişi gerçekleştiremiyorum?
Şifre ve kullanıcı kodu geçerliliği için Şubeniz ile irtibata geçmeniz gerekmektedir.
-
İnternet Şubesine giriş yapamıyorum, ne yapmalıyım?
İnternet ayarlarınızı, sertifikalarınızın güncel olup olmadığını, IP kısıtına takılıp takılmadığınızı kontrol ediniz.
-
IP kısıtına takılıyorum?
İnternet Şubesi “Kullanım Ayarları” menüsünden bu tarz bir kısıtlama koymuş olabilirsiniz. Şube ile irtibata geçmeniz gerekmektedir.
-
Kullandığım bilgisayarın ekran çözünürlüğü özellikleri ne olmalı?
Çözünürlüğün minimum 1024 x 768 px olması gerekmektedir.
-
Hesap hareketleri, dekont gibi bilgilere nasıl ulaşabilirim?
Hesap hareketlerinize ve dekont bilgilerinize İnternet Bankacılığı ve A&T Bank Mobil kanallarımızdan ulaşabilirsiniz.